سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان ! دشمنی با یکدیگر، زداینده است .مقصودم زداینده مو نیست، که زداینده دین است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

انتخابات 8

 
 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید شهاب الدین صدر دبیر شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان عصر امروز در همایش مهندسین جبهه متحد اظهار داشت: در حال حاضر جبهه متحد اصولگرایان در مرکز و استان‌ها جنب‌وجوش بیشتری پیدا کرده است و خوشبختانه یکپارچگی و همدلی در میان اصولگرایان باعث استحکام خوبی بین جریان اصولگرایی شده است.
صدر افزود: گروهها و شخصیت‌های تأثیرگذار زیادی در جبهه متحد اصولگرایان به ما پیوستند و ما از همفکری و مشورت جامعتین نیز استفاده می‌کنیم.
دبیر شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: یک امیدواری مضاعفی در کشور ایجاد شده که امیدواریم در انتخابات مجلس هشتم شاهد مشارکت بسیار خوب مردم باشیم و در کل کشور علی‌رغم اینکه از ابتدا توسط جناح رقیب القائاتی می‌شد که اضلاع جبهه متحد به هم اعتماد ندارند خوشبختانه این القائات واقعیت خارجی ندارد.
وی ادامه داد: در جبهه متحد ما اساساً کارها را برای نهایی شدن فهرست واحد به جلو می‌بریم و در این مسیر یک سازوکار منظمی را دنبال می‌کنیم.
عضو شورای مرکزی جهبه متحد اصولگرایان تصریح کرد:‌ پنج‌شنبه گذشته پنجمین همایش جبهه متحد اصولگرایان را برگزار کردیم و در این همایش فرآیندی که برای رسیدن به نامز واحد باید طی شود را پیگیری کردیم.
وی با بیان این مطلب که بعضی از حوزه‌های انتخابیه به دلیل رسیدن به دو نامزد هنوز نامزد نهایی خود را معرفی نکرده‌اند گفت: تا پایان هفته 200 حوزه انتخابیه به نامزد واحد خواهند رسید.
وی تصریح کرد:‌ ما به دنبال تشکیل مجلس کارآمدتر و مقتدرتری هستیم و حتماً برای رسیدن به آن وضعیت نامزدها را بررسی خواهیم کرد. و اما در بخش کارآمدی و تخصص‌های مورد نیاز افرادی که کارآمدی بیشتری داشته باشند را سعی می‌کنیم برای راه‌یابی به مجلس انتخاب کنیم.
صدر تأکید کرد: مقام معظم رهبری در یزد تأکید داشته‌اند که مجلس باید به قانون‌گذاری بپردازد و ما نیز در این راستا حرکت خواهیم کرد.
وی افزود: ما به دنبال نامزدهایی هستیم که صلاحیت‌های کلی داشته باشند و کارآمدی آن‌چیزی است که در انتخابات تعیین‌کننده است و فردی را نامزد می‌کنیم که مورد قبول مردم باشد.
وی ادامه داد: شوراهای استانی جبهه متحد اصولگرایان با نظرسنجی‌های مختلف در میان مردم نامزدهایی که اولویت بیشتری داشته باشند را انتخاب و بدین صورت ما به نامزد واحد خواهیم رسید و مجلس باید از یک پشتوانه قوی مردمی برخوردار باشد.
صدر گفت: همه اصولگرایان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش می‌کنند و همه آمادگی دارند با گروههای دیگر مشارکت کنند. به‌نحوی که کارها به شکلی جلو برود که مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی علاقمند بشوند.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان این مطلب که از مجموعه نامزدهایی که در شهر تهران به شورای مرکزی معرفی شده‌اند تا به‌حال به 68 نفر رسیده‌ایم، گفت:‌در حال حاضر در شورای مرکزی برای رسیدن به لیست نهایی ما در حال ارزیابی افراد هستیم.
وی گفت: ما در چارچوبی که زمان مجاز برای تبلیغات نامزدها است اسامی نهایی را اعلام می‌کنیم.
صدر تأکید کرد: فهرست تهران تا انتهای این هفته نهایی خواهد شد. و ما به لحاظ کلی در فهرستی که با نظر دوستان در تهران نهایی می‌شود یک‌سری ملاحظاتی را لحاظ می‌کنیم ضمن اینکه افراد شاخصی باید در این فهرست باشند. به‌ دلیل اینکه اعتقاد نداریم تبلیغات آنچنانی باید صورت بگیرد.
وی ادامه داد: ویژگی‌ نامزدها مورد توجه ما است و اینکه در این رقابت بتوانیم به نتیجه مطلوب دست‌ یابیم. و نیازهایی که مجلس در بخش‌های مختلف دارد را در ارائه فهرست خود رعایت می‌کنیم.
صدر گفت: هدف ما این است که مجلس کارآمدی داشته باشیم و در کنار دولت بتوانیم مشکلات کشور را برطرف کنیم و امیدواریم یک لیست و فهرست مناسبی را برای این هدف بتوانیم آماده کنیم.
وی تأکید کرد: در ترکیب نامزدهای تهران و کل کشور برای انتخابات مجلس هشتم، دغدغه‌های مردم دغدغه‌های اصلی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان باید باشد و در سازوکار مدیریت حتماً به سمت شایسته‌سالاری حرکت کنیم و ما در مسیر اعتلا و آبادانی قدم خواهیم برداشت تا ایران بتواند در جهان امروز با سربلندی کار خود را به جلو ببرد.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: از ابتدا ما تلاش‌مان در این جهت بوده که همه افراد دلسوز را دعوت کنیم و اعتقادمان براین است که اصولگرایان باید خدمت خالصانه کنند.
صدر گفت: تعاملات خوبی با همه نیروهای دلسوز داشته‌ایم و امیدواریم در روزهای آینده این مطلب را در فهرست واحد مشاهده کنیم. ما نظاره‌گر همگرایی خوبی در سراسر کشور میان اصولگرایان هستیم.
وی تأکید کرد:‌ از ابتدا اساساً بحث سهم‌خواهی و سهمیه‌بندی بین اصولگرایان مطرح نبوده است و ما براساس شاخص‌ها فهرست‌ها از اضلاع و دیگر اصولگرایان دریافت کرده و در سبد واحد ریخته‌ایم تا براساس شاخصه‌ها بررسی و ارزیابی شوند.
صدر گفت: تخریب دولت از جانب ما مردود است و کسی که درصدد تخریب دولت باشد در میان اصولگرایان جایی ندارد و مجلس باید اقتدار و استقلال داشته باشد.
وی گفت: اساساً چیزی که برای ما شاخص است مسیری است که مقام معظم رهبری برایمان ترسیم می‌کند وقتی ایشان می‌گویند از اقدامات دولت حمایت شود و تخریب صورت نگیرد ما نیز در این جهت حرکت می‌کنیم.

 

منبع:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8610150682

 







بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:4  بازدید

مجموع بازدیدها: 13109  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «