سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستترا چندان دوست مدار مبادا که روزى دشمنت شود و دشمنت را چندان کینه مورز که بود روزى دوستت گردد . [نهج البلاغه]

انتخابات 8

 
 

سید شهاب‌الدین صدر گفت: ضعیف‌ نشان‌ دادن انتخابات باعث عدم استقبال مردم از انتخابات می‌شود و القاء عدم سلامت انتخابات خدمت به دشمنان است.
  
 
به گزارش فارس، دقایقی پیش سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان جهت شرکت در انتخابات برای حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.


صدر درباره انگیزه حضور خود به خبرنگاران گفت: بالاخره انتخابات یک فرآیند مهم تصمیم‌گیری در کشور است و مجلس یکی از قوای سه‌گانه مؤثر در کشور می‌باشد.


وی در این باره اظهار داشت: به دلیل اهمیت مجلس مشارکت حداکثری بسیار مهم و تاثیرگذار است و به همین دلیل باید آحاد ملت به هر شکل که می‌توانند در انتخابات 24 اسفند شرکت کنند.
صدر در مورد راه‌های مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت در کار سیاسی و آگاهی دادن و بالا بردن شعور و اطلاعات سیاسی نقش بسیار اساسی و ارزنده‌ای در مشارکت مردم دارد.


سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: در راستای همین وظیفه جبهه متحد اصولگرایان با هدف بالا بردن آگاهی سیاسی مردم و افزایش حضور آنها یکسری افراد را معرفی می‌نماید و مردم می‌توانند با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنند.


وی در مورد آخرین جمع‌بندی‌های جبهه متحد اصولگرایان بیان داشت:‌ قرار بر این شد عده‌ای ثبت نام کنند که من نیز جزء آنها هستم و در نهایت ارزیابی شده و همه ما تابع رای نهایی جبهه متحد هستیم.


وی در پاسخ به سوالی در مورد رد صلاحیت‌ها در انتخابات ادامه داد:‌ اعتقاد ما این است و بارها اعلام کردیم که شورای نگهبان در چارچوب قانون باید مطالبات مردم را رسیدگی کند و این خواست ملت است و باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را لحاظ کنیم.


وی در این باره اظهار داشت: وقتی در آستانه انتخابات قرار می‌گیریم یکسری اظهارنظرها صورت می‌گیرد و همیشه جریان‌های سیاسی قبل از انتخابات به بیان مواضعی می‌پردازد که گاهی به صورت القاء عدم سلامت انتخابات انجام می‌شود و این خدمت به دشمن است و باعث می‌شود حضور مردم در انتخابات کمرنگ می‌شود.


صدر تصریح کرد: البته در نهایت تمام دستگاه‌ها باید از مراجع چهارگانه استعلام کنند و در مورد افراد تصمیم‌گیری نمایند.


وی با اشاره به حضور در چند دوره انتخابات بیان داشت: من چند دوره در انتخابات شرکت کردم و چه انتخاباتی که موفق به راهیابی شدم و چه انتخاباتی که موفق نشدم انتخابات را سلامت دیدم و مشکلی در آن نیست.


سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا بیان داشت: آنها در نهایت با رای یک دستگاه قضایی توانستند مسئله انتخابات خود را جمع کنند اما گروه‌های سیاسی به مانند کشور ما وارد مسئله نشده‌اند و ما باید در چارچوب قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنیم.


وی در مورد عملکرد مجلس هفتم اظهار داشت: هیچ چیز مطلق نیست و عملکرد مجالس مختلف نقاط مثبت و منفی دارد ولی مجلس هفتم در برطرف کردن القاء ناآرامی که مجلس ششم به وجود آورده بود بسیار کوشید و موفق بود.


صدر افزود: مجلس ششم با انجام تحصن و برهم زدن بهداشت روانی جامعه در صدد القاء التهاب و تشویش بود اما مجلس هفتم تلاش کرد این فضا را برهم زدند.


وی تصریح کرد: مجلس هفتم با مصوبات سیاست خارجی مناسب در مقابل تهدیدات دشمنان دفاع کرد همچنین در مورد مسئله هسته‌ای با کمک از فرمایشات مقام معظم رهبری به موقع عمل کرد و در نهایت قانون نظام هماهنگ پرداخت از برجستگی‌های عملکرد مجلس هفتم بود اما نتوانست به طور دقیق به گرفتاری‌های مردم و گرانی و فشار زیادی که به‌ آنها وارد می‌شود، بپردازد. همچنین مسئله سوخت جزو مواردی است که هرچه سریع‌تر باید بین مجلس و دولت حل شود و مردم از این سبب مشکلی نداشته باشند.


صدر در پایان در مورد سر لیست جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

 

 

 

منبع:http://www.rajanews.com/News/?21833







بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 13111  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «