سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخاوت بى خواستن بخشیدن است ، و آنچه به خواهش بخشند یا از شرم است و یا از بیم سخن زشت شنیدن . [نهج البلاغه]

انتخابات 8

 
 
مرتضی آقاتهرانی کاندیدا شد(پنج شنبه 86 دی 20 ساعت 9:15 عصر )
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در حاشیه ثبت نام خود در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که بر اساس وظیفه دینی، شرعی و انقلابی و با تصمیم خود در این دوره از انتخابات کاندیدا شده است.


به گزارش مهر، این استاد اخلاق در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم است یا خیر گفت: بنده به وظیفه دینی، شرعی و انقلابی خود عمل کرده و در این انتخابات ثبت نام کرده ام.

 

وی افزود: اگر احساس کنم که به درد مجلس نمی خورم به طور قطع انصراف می دهم و اگر کسی بهتر از من باشد شرعا وارد انتخابات نخواهم شد.

آقا تهرانی اظهار داشت: با تصمیم خود در این انتخابات ثبت نام کردم اما مشورت هایی هم با برخی دوستان انجام می دهم.

 

وی که تدریس درس اخلاق به کابینه دولت نهم را بر عهده دارد در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از او نظر احمدی نژاد در مورد کاندیداتوریش را پرسید گفت: آقای احمدی نژاد خیلی دوست داشت که بیایم و قطعا مشورت هایی هم با وی خواهم داشت.

 

مرتضی آقاتهرانی با بیان اینکه احمدی نژاد خدمت گذاری واقعی است گفت: دلم می خواهد مجلس هماهنگ با وی عمل کند اگر نظرات رهبری مورد عنایت قرار گیرد مجلس در راستای اصول نظام حرکت کند و دولت نیز همین گونه عمل کند  کارهای بزرگی انجام می شود اما اگر به نظرات ولایت فقیه عمل نکنیم به خود ضربه زده ایم.

 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه رابطه مجلس هفتم و دولت نهم را چگونه ارزیابی می کنید گفت: بنده در مجلس نبودم و نمی توانم قضاوت رسایی در این زمینه داشته باشم اگر ما ولایت به واقع بپذیریم و دروغ نگوییم و به واقع مسلمانی کنیم قطعا به اهدافمان می رسیم.

 

وی افزود: مجلس ، دولت و قوه قضائیه باید همدیگر را حمایت کنند و در راستای خواست مقام رهبری عمل کنند. اگر این گونه نشود همه نیروهای یکدیگر را از بین می برند.

آقا تهرانی با تاکید بر اینکه هیچ کس نباید دیگری را تخریب کند در پاسخ به این سئوال که آیا دولت برنامه خاصی برای رعایت اخلاق در انتخابات دارد یا خیر گفت: واقعا نمی دانم کاری در این زمینه انجام شده است یا خیر، اما به طور قطع دولت تمهیداتی در این زمینه اندیشیده است.

 

وی در پاسخ به این سئوال که چرا برخی احزاب نسبت به بررسی صلاحیت ها اظهار نگرانی می کنند تصریح کرد: این سئوال را از خود آنها بپرسید . اگر کسی کاری مرتکب نشده است چرا می ترسد . دوستان شورای نگهبان انسانهایی متدین هستند و به طور قطع صلاحیت کسانی که شایستگی لازم را ندارند رد خواهند کرد.

 

آقا تهرانی خاطرنشان کرد: احزاب نیز باید سعه صدر داشته باشند و اگر رد صلاحیت شدند محترمانه آن را بپذیرند.

 

استاد اخلاق کابینه نهم وجود شورای نگهبان و امر نظارت را ضروری خواند و گفت: بنده از کسانی به دولت، مجلس ، قوه قضائیه و شورای نگهبان فشار می آورند خوشم نمی آید و کار آنها را نمی پسندم.
 
منبع:http://www.rajanews.com/News/?21830







بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 13087  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «